8Undefined offset: 14
945/home/iranfidar/domains/files_program/module/form/view/1200px.php
8Undefined index:
945/home/iranfidar/domains/files_program/module/form/view/1200px.php
جک پارکینگ اصفهان - جک بازویی در اصفهان | ایران فیدار
ایران فیدار > درب اتوماتیک در اصفهان > درب اتوماتیک بازویی در اصفهان
جک بازویی پارکینگ - در دولنگه برقی | ایران فیدار

درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک لولایی یا بازویی نوعی از درب اتوماتیک پارکینگ هستند که بسیار سریع و راحت باز و بسته می شوند. درب اتوماتیک لولایی به وسیله یک چشم الکترونیک یا دستگاه های کارت خوان باز و بسته می شوند و از این گونه درب ها در منازل یا مراکزی که اشخاص سالمند و کم توان یا ناتوان جسمی وجود دارد ، بیشتر استفاده می شود. درب  اتوماتیک لولایی به دلیل اینکه به راحتی باز و بسته می شوند و مشکلی برای باز کردن درب برای افراد ناتوان به وجود نمی آورند زیاد استفاده شده و برای این گروه از افراد بسیار مناسب هستند. البته همان طور که گفته شد استفاده از درب های اتوماتیک لولایی برای منازل یکی از موارد پر استفاده است . در اتوماتیک لولایی به دلیل داشتن کارایی فوق العاده در صرفه جویی انرژی از انواع درب های بسیار مطمئن محسوب می شوند. سیستم در اتوماتیک بازویی در دو نوع به بازار عرضه می شود، سیستم های در اتوماتیک بازویی تک لنگه و دولنگه دو نوع موجود در بازار است.


در برقی پارکینگ تک لنگه همان طور که از نامش برمی آید از یک لنگه درب ساخته شده که به طرف راست یا چپ باز می شود. به هنگام بازشدن در های اتوماتیک تک لنگه ای یک فضای کاملا ۹۰ درجه ای نمایان می شود و خودروها به راحتی می توانند رفت و آمد کنند یا به پارکینگ هدایت شوند.در سیستم در های بازویی اتوماتیک تک لنگه از یک قفل برقی یا مغناطیسی استفاده شده که وجود این قفل ضروری است و چنانچه این قفل وجود نداشته باشد درب با فشار زیاد باز می شود و در نتیجه به درب آسیب وارد می شود.

در اتوماتیک بازویی - جک بازویی درب | ایران فیدار


جک بازویی دو لنگه - جک در پارکینگ | ایران فیدار

سیستم های درب اتوماتیک لولایی دولنگه ساختار این درب ها به این صورت است که دولنگه مثل هم در کنار هم تشکیل یک در را داده اند و دو لنگه با استفاده از جک ها امکان تردد خودروها را به افراد با سهولت امکان پذیر می کنند. از در پارکینگ بازویی دولنگه بیشتر استفاده می کنند و به جرات می توان گفت بخش اعظم استفاده کنندگان از این نوع درب ها، درهای اتوماتیک پارکینگی دولنگه بیشتر خریداری و استفاده می کنند. 

انواع درب اتوماتیک پارکینگ


درب اتوماتیک هیدرولیکی (جک پارکینگی هیدرولیکی)

در پارکینگ اتوماتیک هیدرولیکی از نیروی تحت فشار سیالات (عموماً روغن غلیظ غیر قابل تراکم) استفاده می شود. مزیت عمده استفاده از در اتوماتیک هیدرولیکی ، قدرت بسیار بالای آن و امکان وجود نیرو، فشار، گشتاور و حرکت یکنواخت آن است که کار را برای به حرکت درآوردن درب های سنگین ، راحت می کند ، به علاوه باعث می شود حرکت در آرام و بدون لرزش باشد. در حالی که این سیستم یعنی جک پارکینگی هیدرولیکی استهلاک بسیار پایینی دارد ، اما باید به سرویس و نگهداری پرهزینه آن توجه نمود. در اتوماتیک هیدرولیکی برای مکان هایی که تردد بسیار زیاد و وزن درب بسیار بالاست استفاده می شود. جک های بازویی هیدرولیکی پارکینگ را برای درب کارخانه ها ,سوله ها , درب پارکینگ ویلا و تمام درب ها با وزن زیاد استفاده می کنند . برخی برندهای جک پارکینگ هیدرولیک برای درب با وزن تا ۲۰۰۰ کیلو نیز مورد استفاده قرار می گیرد. جک های هیدرولیک به دلیل استفاده از فشار روغن دارای قدرت زیاد بوده و معمولا با دست قادر به نگهداشتن آن نخواهیم بود . جکهای پارکینگی هیدرولیک نسبت به جکهای پارکینگی الکترو مکانیک مقاومت بیشتری در برابر نفوذ پذیری آب و خاک را دارا هستند .
از جمله برندهای جک پارکینگی هیدرولیک میتوان به مدلهای بی اف تی : مدل BFT luxBx , و BFT LUX GوBFT LUX G از برند فادینی : FADINI HINIDI ۸۸۰و همینطور FADINI NUPI۶۶ و از برند فک : FAAC SB۴۰۲ اشاره کرد .

جک درب حیاط در اصفهان - در برقی پارکینگ | ایران فیدار

درب اتوماتیک گیربکسی یا الکترومکانیک

این نوع از در اتوماتیک پارکینگ ، با نیروی موتور برقی کوچکی که داخل جک به کار گرفته شده است کار می کنند، این نیرو از جک ها به گیربکس منتقل شده و نهایتا باعث حرکت درب می شود . از بزرگترین مزایای درب اتوماتیک گیربکسی جدا بودن بخش مکانیکی و الکترونیکی ، تابلو فرمان کوچک و نیاز کم به سرویس و نگهداری می باشد. به دلیل کارکرد چرخ دنده ها، استهلاک سیستم نسبت به سیستم های هیدرولیکی بالاتر بوده و آسیب پذیری آن در برابر فشار بیشتر است. این مدل معمولا برای در های با وزن کمتر از ۴۵۰ کیلو با طول و عرض کمتر ، تردد کمتر و تعداد واحد کمتر استفاده می شود .
از جمله جکهای پارکینگی الکترو مکانیک که در بازار ایران موجود می باشد میتوان به برندهای : وی تو V۲ / فک FAAC / بی اف تی BFT/ پورتکو PROTECO / سیماران SIMARAN / دئا DEA / سوزوکی SUZUKI / بنینکا BENINKA/ جینیوس GENIUS / سوماتک SUMATECH / و غیره اشاره نمود .

جک درب حیاط اصفهان - جک حیاط | ایران فیدار

نقاط قوت یا محاسن جک پارکینگی الکترو مکانیک

  • قیمت مناسب آن
  • هزینه تعمیر پایین
  • در دسترس بودن
  • سادگی کارکرد جکهای پارکینگی الکترومکانیک
  • قابلیت استفاده از برق اضطراری یا ups

معایب جک پارکینگی الکترومکانیک

  • محدودیت تردد
  • توان پایین جک در تحمل وزن بالای درب پارگینگ اشاره نمود

جک درب پارکینگی پنوماتیک

در درب اتوماتیک پنوماتیک، نیروی تحت فشار باد، تامین کننده انرژی مورد نیاز جک ها برای به حرکت در آوردن درب ها ست. مصرف انرژی در جک برقی پارکینگی پنوماتیک پایین می باشد و چون با سیستم های بادی کار می کنند، قابل اعتماد هستند؛ به این خاطر که در مکان های خطرناکی که امکان سیم کشی دور تا دور قابِ در وجود ندارد، می توان از درب اتوماتیک پنوماتیک استفاده کرد. همچنین جعبه کنترل که شامل دریچه و مدار زمانبندی است، در خارج از محل تنظیم می گردد. از دیگر مزایای آن می توان به حرکات آرام و بی صدا و نصب و تنظیم ساده آن اشاره نمود. این گونه جک برقی پارکینگ در گذشته استفاده زیادی داشته اند که در حال حاضر می توان به طور قطع گفت که در هیچ کجا استفاده نمی شوند. درب اتوماتیک گیربکسی یا الکترومکانیک

عوامل انتخاب نوع درب اتوماتیک پارکینگ


تعداد تردد در شبانه روز
وزن هر لنگه درب
طول و عرض هر لنگه درب

جک برقی اصفهان - جک لولایی اتوماتیک | ایران فیدار

نتیجه گیری در انتخاب درب برقی پارکینگ

رایج ترین نوع جک برقی پارکینگ در ایران درب پارکینگی دو لنگه می باشد . معمولا طول هر لنگه بین ۱.۵ تا دو متر و ارتفاعی بین ۲.۳۰ تا ۳ متر دارا می باشند. برای نصب جک پارکینگی یا به اصطلاح عموم جک برقی برای این نوع درب باید به وزن هر لنگه درب , تعداد تردد , ارتفاع , شمالی یا جنوبی بودن درب و همچنین فضای نصب جک ها از نظر داشتن سقف برای جلوگیری از خیس شدن در زمان بارندگی و باز بودن فضای باز و بسته شدن توجه نمود. برای دربهای دو لنگه بهترین نوع مدار فرمان , مدار فرمان دو سرعته با قابلیت سرعت و تایم مجزا برای هر لنگه درب پیشنهاد می شود . منظور از سه سرعته یا دو سرعته بودن مدار فرمان , سیکل کاری جک پارکینگی است . در مدارات تک سرعته با یک سرعت استارت زده و با همان سرعت تا انتهای کار پیش رفته و درب باز یا بسته می شود و با توجه به تایم تنظیم شده برای مدار در انتهای کار , برق جک یا بازو قطع میشود . در صورتی که در مدارات فرمان دو سرعته جک پارکینگی در ابتدای کار با صد درصد سرعت و قدرت موجود استارت زده و بعد از رسیدن به نیمه سیکل کاری جک پارکینگی یا درب , با کاهش سرعت و رساندن آن به پنچاه درصد یا کمتر که قابل تنظیم می باشد , مسیر خود را ادامه داده و به انتهای کار رسیده با کمترین ضربه و صدا به چهار چوب درب ( در حالت بسته شدن ) و به دیوار ( در حالت باز شدن ) می رسد . ولی در مدارات فرمان سه سرعته , جک پارکینگی در ابتدای کار با سرعت و قدرت کمی استارت زده بعد از چند ثانیه حرکت به سرعت صددرصد رسیده و در انتها نیز با کاهش سرعت , کار خود را پایان می دهد که کمترین صدا و ضربه در باز و بسته شدن را خواهیم دید. جکهای بازویی تک لنگه و دو لنگه این قابلیت را دارا بوده وقابل نصب برروی تمامی برندهای جک در ایران می باشد. در نصب جک پارکینگی دو لنگه می توان از جکهای بازویی ۱۲ , ۲۴ و ۲۲۰ ولت استفاده نمود .
برای مشاوره ی رایگان می توانید با ما تماس بگیرید.

استعلام قیمت و ثبت سفارش در ایران فیدار


انواع در اتوماتیک در اصفهان | ایران فیدار انواع راهبند در اصفهان | ایران فیدار
انواع دزدگیر در اصفهان | ایران فیدار
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت ایران فیدار می باشد.